tiistai 5. helmikuuta 2013

SOME DETAILS

ihan ekana: mulla on pari uutta lukijaa, ihanaa, kiitos teille, kiitos myös kaikille niille ihanille jotka ovat vaivautuneet käymään kurkkaamassa tätä, sekä vielä kiitos ihanalle systerille joka mainosti mua röyhkeästi omassa blogissaan

ja sitten postauksen pointtiin, eli tässä ois yksityiskohtaräpsyjä viikonloppuna päälle päätyneestä asukokonaisuudesta! koska oon niin vaatteisiin hurahtanut ihminen niin tarkoitus olis saada joskus ihan proper asukuviakin, mutta syystä naamavamma tyydytään nyt näihin :-D ja viime päivien pukeutumisessa ei oo hirveesti ollut kehumista - vai kuinka moni tahtoo nähdä collarit, leggarit ja löllöneuleet mitä oon päätynyt päälle kun oon linnoittautunut kotiin - ihan oikeasti, oon pistäytynyt korkeintaan poikaystävän luona tai lähikaupassa - nenä kiinni pääsykoekirjassa? Sitähän mäkin.



bootsit New Look / housut & pörröliivi Gina Tricot / ruutupaita H&M / korvikset Gina Tricot & New Look

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti