lauantai 2. helmikuuta 2013

GIRLY STUFF

Myöhässä vai myöhässä, mutta rustailinpa minäkin vastaukseni blogeissa pyörineeseen Tyttöjen juttuja -kyselyyn! Mikäpä olisi kilometrin mittaista blogikyselyä parempaa ajantappoa kun flussaolo iskee ja lähtö spinningtunnille peruuntuu - ja okei, on tää ihan pätevä syy pitkittää päivän luku-urakan aloittamista :-D 

1. Nukutko rintaliivit ylläsi? - en oikeastaan ikinä.

2. Nautitko draamasta? - en yhtään. mä oon toki melko temperamenttinen ihminen ja sanon suoraan, eli konflikteja kyllä tulee, mut se ei tarkoita että mä nauttisin niistä millään tapaa. turha draama on aina ikävää :/

3. Oletko tyttömäinen tyttö? - en mä pidä itseäni kauheen tyypillisen tyttömäisenä, joku on joskus sanonutkin että mulla on monissa asioissa miehen logiikka :’D vaikka mä shoppailusta tykkäänkin ja kenkä- ja hajuvesifriikkeilen , niin sitten taas jotkin muut tyttömäiseksi mielletyt tavat tai piirteet tuntuu ihan vieraalta – esimerkkinä nyt vaikka se että tytöt tarvii aina seuraa kun käy wc:ssä… :-D

4. Kuka oli viimeisin henkilö jota halasit? - öö, taitaa olla iskä!

5. Pieni vai iso laukku? - kyllä mä käytän enemmän isoja laukkuja. kätevämpiä kun mulla on aina puoli omaisuutta messissä.

6. Oletko lyhyt? - mä oon jossain siellä 160cm hujakoilla, päättäkää itse onko se lyhyt vai keskiverto. aika pätkä olo mulla useimmiten on :D

7. Miehen ihannepituus? - ei mulla oo sellasta selkeetä, oon itse sen mittainen että turha asettaa mitään pituuskriteereitä! :-D  kunhan mies on mua pidempi sillon kun vedän korkkarit jalkaan niin oon tyytyväinen.

8. Mitä tekisit jos joku läimäyttäisi sinua takapuolelle? - jos se olisi tuntematon/puolituttu, niin varmaan vetäisisin palkokasvin nenään. jos se ois kaveri/ystävä ni ottasin huumorilla.

9. Onko sinulla parhaita ystäviä? - no siis ei mitään yksittäistä sielunsiskobestistä, mä oon aina vähän vierastanut ajatusta semmosesta. mutta on mulla sellanen kolme naista + minä ystäväpoppoo, jotka voisin laskea parhaiksi ystäviksi. ja sitten totta kai paljon muitakin läheisiä rakkaita. ja poikaystävänkin voisin sanoa olevan myös mun paras ystävä.

10. Pukeudutko halloweeninä? - en mä oo koskaan vissiin ollut sellasissa halloweenbibiksissä joissa ois pukeuduttu, jos jotain lapsuuskekkereitä ei lasketa :D

11. Onko sinulla nivelten yliliikkumista? - kyllä. ranteissa ja polvissa varsinkin. ei ne muuten muistuta olemassaolostaan mutta rasitusvammoja syntyy helposti jos ne on virheasennoissa.

12. Mikä on oudoin paikka, jossa olet nukkunut? - öö. ei kyllä tuu mieleen :-D pikatirsat on tullut vedettyä Kampin alakerras bussiasemalla jonkun keikan jälkeen kun on yöllä pitänyt venata bussia, mut ei nekään mitään kunnon nukkumisia oo ollut… joten en tiedä 

13. Onko kukaan koskenut takapuoltasi viimeisen 24h aikana? - jooh

14. Kutsutko joitain henkilöitä heidän sukunimillään? - ei kyllä tuu mieleen. en varmaan ketään ainakaan face to face.

15. Onko sinusta liikkeellä juoruja? - en mä usko, ainakaan mitään kovin pahoja :-D oon niin epäkiinnostava ihminen etten jaksa uskoo että musta kauheesti mitään puhuttais

16. Kuinka moni mies lukee tämän vain koska tässä sanotaan “tyttöjen juttuja”? - no tuskinpa kovin moni :D tätä blogia muutenkaan kukaan lukee!

17. Minkä väriset ovat tämänhetkiset rintaliivisi? - mustat



 18. Pidätkö enemmän vaaleista vai tummista hiuksista miehillä? - tummista

19. Oletko tällä hetkellä turhautunut johonkin mieheen? - en mä, ainakaan silleen tosissaan

20. Välitätkö sukkiesi likaisuudesta? - siis totta kai välitän. puhtaat vaatteet olla pitää.

21. Onko sydämesi koskaan särkynyt? - ei silleen oikeesti. pettymyksiä nyt on tullut, välillä isompiakin, mutten mä koe että mun sydäntä ois koskaan kunnolla särjetty :-D (inhoon muuten totakin sanontaa)

22. Oletko koskaan ajatellut mennä kauneusleikkaukseen? - en todellakaan. mä oon aikalailla niitä vastaan. voisin harkita rintaimplanttia ehkä siinä vaiheessa jos esim. syövän takia toinen rinta olisi jouduttu poistamaan tai jos olisi joku muu sairauteen liittyvä syy, mutta jos ulkonäössä ei varsinaisesti oo mitään vialla, niin en mä ymmärrä että mennään kauneusleikkaukseen kun yhyy tissit on liian pienet tai kun halutaan peittää luonnollinen vanheneminen.

23. Pidätkö elämästäsi? - kyllä mä pääpiirteittäin. tietty välillä tulee kaikille niitä ikäviäkin asioita vastaan mutta kyllä mä olen onnellinen ja tyytyväinen.

24. Onko kukaan ystävistäsi varastanut poikaystävääsi? - eip

25. Oletko hypännyt uima-altaaseen vaatteet päällä? - en! haluan kyllä joskus kokeilla :-D

26. Onko sinulla enemmän tyttö- vai poikakavereita? - tyttö. 

27. Kuinka pitkään sinulla on ollu fb tunnus? - oisko vuodesta 2010.

28. Oletko koskaan lyönyt poikaa kasvoille? - en, mitä nyt poikaystävän kans leikkitapellaan :-D mut siis ihan oikeasti en ole lyönyt.

29. Mitkä ovat suurimmat pelkosi? - öö. mulla on ihan jäätävä käärmekammo, inhoon kanssa neuloja ja isommat eläimet (tyyliin hevoset) on kans vähän pelottavia. mutta jos puhutaan ihan peloista, niin ehkä eniten mä pelkään että läheisille sattuu jotain pahaa.

30. Oletko koskaan itkenyt itseäsi uneen? - olen. eikös kaikki oo varmaan joskus?

31. Oletko koskaan nähnyt mahdottomaksi unohtaa jonkun mielestäsi? - onhan sellasia tilanteita ollut joissa se tuntuu mahdottomalta, mutta loppujenlopuks se onkin ollut sit ihan iisiä :-D

32. Uskotko sanontaan “Kerran huijari, aina huijari”? - en mä silleen yleisesti ottaen, uskon että ihmiset pystyy muuttumaan ja uudistamaan tapansa. mutta sitten taas jos joku olis pettänyt mut henkilökohtaisesti, niin en mä ihan äkkiä siihen ihmiseen uudestaan luottaisi.

33. Millon sinulla on ollut erityisen hyvä olo jostain? Mistä? - viimeeksi varmaan eilen. ihan vaan siitä että sai nukkua piiitkään ja herätä hitaasti poikaystävän vierestä ja rentoilla koko päivän. 

34. Toivotko joskus olevasi kuuluisa? - en! :-D mua ahdistais ihan suunnattomasti etten vois liikkua missään ilman että mut tunnistetaan!

35. Ikävöitkö tällä hetkellä jotakuta? - no en silleen mitenkään ikävässä riutuen, mutta kyllä mulla on ikävä ystäviä jotka asuu muualla ja joita en oo pitkään aikaan nähnyt :<


 36. Kajaali vai ripsiväri? - mä käytän molempia mut jos toinen pitää valita niin ripsiväri.

37. Louis Vuitton vai Dooney & Bourke? - ei kumpikaan, no me gusta :-D

38. Hame vai housut? - housut

39. Sukkahousut vai leggingsit? - sukkikset 

40. Huppari vai takki? - takki, en mä käytä huppareita kuin urheillessa ja kotoillessa

41. Korkkarit vai tennarit? - no mä en oikeestaan käytä tennareita muuten ku töissä, mutta matalat kengät on arkeen ehdottomasti parempi valinta. korkkarit on taas sit juhliin/baariin ihan must.

42. Suorat vai kiharat hiukset? - vaikeeta! :-D kummatkin? mulla on luonnostaan melko suorat hiukset mutta kiharran niitä n. kaikkiin tilaisuuksiin mihin tahdon laittautua, mut toisaalta oon tosi tyytyväinen ettei mulla oo luonnonkiharaa pehkoa, joka pitäis taltuttaa, vaan voin aamuisin vaan harjata hiukset ja lähteä jos laiskottaa.

43. Renkaat vai roikkuvat korvikset? - no taas paha! oon kyllä niin koruharakka että tykkään kaikentyyppisistä. viime aikoina oon käyttänyt eniten ihan nappeja ja sellasia piikintyyppisiä mitkä menee reiän läpi, mutta noista kahdesta ehkä enemmän roikkuvia.

44. Smoothie vai latte? - latte! t: kahviaddikti

45. Dieetti vai normaali limsa? - normaali :-D jos nyt rehellisiä ollaan niin mä en ymmärrä dieettilimsoja, jos mä tahdon ajatella terveyttäni niin skippaan limsat kokonaan ja juon ihan vettä, täysmehua tai jtn Novellea ja sitten kunnon limsaa vähän harvemmin ja pienemmissä määrin.

46. Timantteja vai helmiä? - ääh ei oikeen kumpikaan, oon tällä hetkellä enemmän hurahtanut niitteihin, piikkeihin ja paljetteihin… mut ehkä noista timantit!

47. Huulikiilto vai huulipuna? - huulipuna 

48. perhe vai ystävät? - en mä voi noista valita. perhe on tärkeä tukiverkko jota ilman en voisi kuvitella olevani, mutta ystävät taas on ne joilta saan vertaistukea ja joiden kanssa voin puhua kaikesta ja nauraa maha kipeänä. eli en tiedä. 

49. Manikyyri vai pedikyyri? - manikyyri tekis terää, oon niin laiska laittaa kynsiä, kuten vikasta kuvastakin näkyy, hah :-D

50. Rauha vai rakkaus? - rakkaus, jos maailmassa ois enemmän lähimmäisenrakkautta ja ymmärrystä niin eiköhän sitä rauhaakin saataisi aikaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti