torstai 14. helmikuuta 2013

NEWBIES FROM NEWLOOK

Edellisessä postauksessa mä taisin jo ilmaista ärtymykseni sitä kohtaan, että newlook.comin tilauksestani kulkeutui perille vain yksi tavara neljästä. Siis tilasin mekon, kaksi korua ja poikaystävälle lahjaksi t-paidan, mitä mä sain, yhden saakelin korun. Noh, otin yhteyttä asiakaspalveluun (ja yllätyin kovasti siitä, että sujuvimmin sain asioitua yrityksen kanssa facebookin kautta) ja thank god sain loputkin paketista, olin niin käärmeissäni tuosta toimituksesta että huhhuh. Itse tilauksen sisältöön oon hurjan tyytyväinen, mutta iso buu tuosta toimitussähläyksestä, mikä järki on lähettää yksi koru neljää päivää aikaisemmin ja muut sitten perässä?





 Anyways, tykkäilen kyllä kovasti noista kaikista. Newlookin koruvalikoima on joka kerta mulle sellainen itsekuriharjoitus kun koitan rajoittaa noiden helyjen hamstraamista järkeviin määriin... :-D  Mukaan päätyivät tällä kertaa näyttävä statement-kaulakoru sekä rannekoru samaan tyyliin ja ah kun rakastan niitä, niin mun tyylisiä. Mekosta pidän kans hurjasti (... vaikka se nyt tossa kuvassa näyttääkin vaan roikkuvalta säkiltä), etno- ja inkakuosit kolahtaa tällä hetkellä kovaa enkä malta odottaa että pääsen käyttämään tuota... kesä kesä tule jo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti